Centrum Usług Społecznych
w Skarżysku-Kamiennej

Zamówienia publiczne

Aktualności

Dostawa produktów sopżywczych

Skarżysko-Kamienna: Dostawa produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 78633 – 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.skarkam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia, został określony w Załącznikach od Nr 1a do Nr 1c do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.81.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile umocowanie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę asortymentu na równoważny jeżeli na rynku wystąpi niedostępność zaoferowanego asortymentu bez możliwości zmiany ceny. Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny tylko na dostawę mięsa i wędlin – waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 5 % zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących mięso i wędliny. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę, drugą wskazuje Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.skarkam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój nr 1 (sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój nr 1 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso, wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa mięsa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów wymienionych w tytule zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów wymienionych w tytule zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Informacje o wynikach

INFORMACJA O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 10.05.2013 r. o godzinie 09:15 dokonano otwarcia ofert w postępowaniu
nr PS.III.341/02/2/2013 w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych”. Badanie ofert zakończono w dniu 15.05.2013 r. o godzinie 11:10.

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 92 ust. 1 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm. – dalej ustawy) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:

Zadanie Nr 1 – Artykuły spożywcze

„ARCZI” – Artur Jaroszkiewicz, 21-400 Łuków, ul. Międzyrzecka 15a/4

Oferta Nr 15 otrzymała 100 pkt (wartość brutto: 72.404,30 zł)
jedynym kryterium była cena.

W związku z art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy umowa z wymienionym wykonawcą zostanie podpisana po 20.05.2013 r.

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Cena

Pkt.

5

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „POLARIS”, Małgorzata Gruszczyńska, 62-800 Kalisz, ul. Żołnierska 20a.

72.468,40 zł

99

9

„ALMAX-DYSTRYBUCJA”, Sp. z.o.o., 21-002 Jastków, Panieńszczyzna

77.930,80 zł

93

11

„UNIMA” Sp. z.o.o. w Warszawie, Hurtownia Artykułów Spożywczych, 65-142 Zielona Góra, ul. Zdrojowa 4

81.452,20 zł

89

17

„ŁĘSKI I ŁĘSKI” Spółka Cywilna, 25-370 Kielce,
ul. Żeromskiego 38

97.852,50 zł

74

19

P.W.”MAT”, Marzena Tkaczuk, 27-200 Starachowice,
ul. Zgodna 4B

88.608,00 zł

82

Zadanie Nr 3– Drób

„KRAK-MIĘS”, Jarosław Naruszewicz, 31-752 Kraków, ul. Makuszyńskiego 2A

Oferta Nr 8 otrzymała 100 pkt (wartość brutto: 38.010,00 zł)
jedynym kryterium była cena.

W związku z art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy umowa z wymienionym wykonawcą zostanie podpisana po 20.05.2013 r.

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Cena

Pkt.

12

„ALBO” Spółka z.o.o., 26-600 Radom, ul. Lubelska 65

39.604,00 zł

96

13

Zakład Produkcji Masarskiej, J. Sperczyński, Z. Furmanek, Sp. Jawna, 26-065 Piekoszów, Rykoszyn 72

45.530,00 zł

83

14

Zakład Przetwórstwa Mięsnego, Grzegorz Nowakowski,

26-332 Sławno, Dąbrowa 6

44.352,00 zł

86

Zadanie Nr 4 – Warzywa i owoce

Sprzedaż Warzyw i Owoców „HURT-DETAL”, Zbigniew Wałachnia, 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. 3-go Maja 277

Oferta Nr 20 otrzymała 100 pkt (wartość brutto: 78.304,00 zł)
jedynym kryterium była cena.

W związku z art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy umowa z wymienionym Wykonawcą zostanie podpisana po 20.05.2013 r.

Zadanie Nr 7 – Nabiał

„ALMARK” Banaś Marek i Inni, Spółka Jawna,
26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Zwycięzców 1B

Oferta Nr 10 otrzymała 100 pkt (wartość brutto: 22.668,00 zł)
jedynym kryterium była cena.

Oferty odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy:

NUMER
OFERTY

WYKONAWCA

POWÓD ODRZUCENIA

19

P.W.”MAT”, Marzena Tkaczuk, 27-200 Starachowice,
ul. Zgodna 4B

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1 ) , Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

Zadanie Nr 8 – Jajka

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LEFADAR”, 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Limanowskiego 39

Oferta Nr 7 otrzymała 100 pkt (wartość brutto: 4.200,00 zł)
jedynym kryterium była cena.

W związku z art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy umowa z wymienionym wykonawcą zostanie podpisana po 20.05.2013 r.

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Cena

Pkt.

5

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „POLARIS”, Małgorzata Gruszczyńska, 62-800 Kalisz, ul. Żołnierska 20a.

7.000,00 zł

60

19

P.W.”MAT”, Marzena Tkaczuk, 27-200 Starachowice,
ul. Zgodna 4B

6.720,00 zł

63

Wyk. w 16 egz.

Egz. Nr 1-13 Wykonawcy

Egz. Nr 14 Strona internetowa

Egz. Nr 15  a/a

Egz. Nr 16 Tablica ogłoszeń

Opublikowano: 14.05.2013

Skarżysko-Kamienna, dnia 14.05.2013 r.

Postępowanie Nr: PS.III.341/02/2/2013

Egz. 12

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 10.05.2013 r. o godzinie 09:15 dokonano otwarcia ofert w postępowaniu
nr PS.III.341/02/2/2013 w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych.

Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia w następujących zadaniach przeznaczył kwoty:

Zadanie Nr 2 Mięso i wędliny – 104.209,60 zł.

Zadanie Nr 5 Mrożonki – 65.846,00 zł.

Zadanie Nr 6 Pieczywo – 33.099,00 zł.

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 93 ust. 1, pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm. – dalej ustawy)na w/w zadania postępowanie unieważnia się.

Zadanie Nr 2 – Mięso i wędliny

Oferty ważne w postępowaniu unieważnionym na podstawie art. 93, ust.1, pkt.4.

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

8

„KRAK-MIĘS”, Jarosław Naruszewicz, ul. Makuszyńskiego 2A, 31-752 Kraków.

12

„ALBO” Sp. z.o.o., ul. Lubelska 65, 26-600 Radom.

13

Zakład Produkcji Masarskiej, J. Sperczyński, Z. Furmanek, Rykoszyn 72, 26-065 Piekoszów.

14

Zakład Przetwórstwa Mięsnego, Grzegorz Nowakowski, Dąbrowa 6, 26-332 Sławno.

Zadanie Nr 5 – Mrożonki

Oferty ważne w unieważnionym postępowaniu na podstawie art. 93, ust.1, pkt.4.

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

4

„PROAGRA”, Jarosław Kryca, Rogów 42, 28-520 Opatowiec.

16

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „MARK” M. i K. Szczęsny, Spółka Jawna,
ul. Radomska 43, 26-634 Gózd.

Zadanie Nr 6 – Pieczywo

Oferty ważne w unieważnionym postępowaniu na podstawie art. 93, ust.1, pkt.4.

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

1

„MŁYN MALINIE” DZIEWIT, Sp. z.o.o., Malinie 375A, 39-331 Chorzelów.

2

„MŁYN MALINIE” DZIEWIT Spółka Jawna, Malinie 375, 39-331 Chorzelów.

3

STANISŁAWA DZIEWIT, 39-331 Chorzelów 84.

6

Piekarnia „NOWA”, Chruzik Benedykt, Sobala Bogumiła,
ul. Ponurego 102, 26-110 Skarżysko-Kamienna

18

Zakład Produkcji Artykułów Spożywczych „MISTER”, K. Binkowski, R. Binkowski, Spółka Jawna, Zakład Pracy Chronionej, Jeziorko 99c, 26-006 Nowa Słupia

Wyk. w 14 egz.

Egz. Nr 1-11 Wykonawcy.

Egz. Nr 12 Strona internetowa.

Egz. Nr 13  a/a.

Egz. Nr 14 Tablica ogłoszeń.

Dostawa produktów spożywczych

Skarżysko-Kamienna: Dostawa produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 169716 – 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.skarkam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia, został określony w Załącznikach od Nr 1a do Nr 1h do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 03.20.00.00-3, 15.55.00.00-8, 15.81.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile umocowanie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę asortymentu na równoważny jeżeli na rynku wystąpi niedostępność zaoferowanego asortymentu bez możliwości zmiany ceny. Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny tylko na dostawę mięsa, drobiu i wędlin – waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 5 % zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących mięso, drób i wędliny. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę, drugą wskazuje Zamawiający. Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny na dostawę warzyw i owoców – waloryzacja cen jednostkowych będzie następowała jeżeli cena warzywa lub owocu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 5% zaoferowanej ceny artykułu waloryzowanego w oparciu o aktualną cenę z giełdy owocowo-warzywnej w Rzeszowie lub Warszawa Bronisze.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.skarkam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój nr 1 (Sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój nr 1 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów z grupy ogólnospożywczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso, wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa mięsa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy mięsa drobiowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa i owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów wymienionych w tytule zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 02.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów wymienionych w tytule zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów wymienionych w tytule zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nabiał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów wymienionych w tytule zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Jajka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów wymienionych w tytule zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Zorganizowanie wycieczek

Skarżysko-Kamienna: ZORGANIZOWANIE WYCIECZEK NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ
Numer ogłoszenia: 98538 – 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53696 – 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE WYCIECZEK NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania: 1) Wycieczki 3-dniowej do Lwowa w dniach 31 maj – 02 czerwiec 2013 roku, dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej i ich uprawnionych członków rodzin finansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 2) Wycieczki 1-dniowej do Łańcuta w dniu 20 czerwca 2013 roku dla domowników Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy i uczestników zajęć organizowanych w ramach realizowanego projektu Nowe Szanse w MOPS, finansowanej ze środków przeznaczonych na bieżącą działalność DŚDS i realizację Programów Aktywności Lokalnej w/w projektu. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania, których szczegółowy opis zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do SIWZ: Zadanie Nr 1- Wycieczka 3-dniowa do Lwowa. Zadanie Nr 2- Wycieczka 1-dniowa do Łańcuta..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projektu Nowe Szanse w MOPS, realizacja Programów Aktywności Lokalnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: Wycieczka 3-dniowa do Lwowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo STANPOL, Pan Stanisław Przytuła, ul. Stefanii Pawlak 3, 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25894,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29302,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29302,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48843,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2

Nazwa: Wycieczka 1-dniowa do Łańcuta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. EWWATOUR, Pani Ewa Warszawa, ul. Wrzosowa 11/1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4552,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6265,00

  • Waluta: PLN.

Informacja o wynikach

Informacje o wynikach

INFORMACJA O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 19 – informuje, że w dniu 19.02.2013 roku o godzinie 09:00, dokonano otwarcia ofert
w Postępowaniu Nr: PS.III.341/02/1/2013 w trybie przetargu nieograniczonego
na „Zorganizowanie wycieczek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Skarżysku-Kamiennej”. Badanie ofert zakończono w dniu 22.02.2013 roku o godzinie 12:15.

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowienia art. 92, ust. 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonano:

Zadanie Nr 1 – Wycieczka 3-dniowa do Lwowa – najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:

Stanisław Przytuła – Przedsiębiorstwo „STANPOL”

21-010 Łęczna, ul. Stefanii Pawlak 3

Ofert Nr 10 otrzymała 92,21 pkt. ( wartość brutto: 29.302,00 zł ) gdzie kryterium oceny ofert były:

  1. Cena – 45,21 pkt.
  2. Warunki zakwaterowania – 17 pkt.
  3. Wyżywienie – 30 pkt.
Nr Oferty Nazwa Wykonawcy Cena Pkt. za cenę Pkt. za warunki zakwaterowania Pkt. za wyżywienie Pkt. ogółem

1

„ANAS” Sp.z.o.o.
20-016 Lublin,
ul. Narutowicza 61

37.975,00 zł

34,89 pkt.

20 pkt.

15 pkt.

69,89 pkt.

2

P.H.U.EWWATOUR,
Ewa Warszawa,
26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Wrzosowa 11/1

27.195,00 zł

48,72 pkt.

5 pkt.

30 pkt.

 

83,72 pkt.

3

Biuro Usług Turystycznych „ADALBERT” 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski,
ul. Iłżecka 71 d

36.750,00 zł

36,05 pkt.

12 pkt.

26 pkt.

74,05 pkt.

4

Biuro Turystyczne „SOBÓTKA”
53-030 Wrocław,
ul. Przyjaźni 67/8

31.458,00 zł

42,11 pkt.

12 pkt.

7 pkt.

61,11 pkt.

5

Biuro Usługowo Turystyczne „ATLANTIC” 35-073 Rzeszów, Pl. Wolności 12

26.500,00 zł

50 pkt.

11 pkt.

25 pkt.

86 pkt.

6

Magdalena Siśkiewicz, „NEW CHALLENGE” 30-363 Kraków,
ul.Rydlówka 5/113

41.932,38 zł

31,59 pkt.

 

6 pkt.

 

23 pkt.

60,59 pkt.

7

Biuro Podróży „WADI” 43-300 Bielsko-Biała,
ul. Kowalska 61

48.843,00 zł

 

27,12 pkt.

11 pkt.

24 pkt.

62,12 pkt.

 

8

Biuro Podróży „WADI” „QUAND” Biuro Turystyczne 22-600 Tomaszów Lubelski,
ul. Zamojska 2

29.155,00 zł

45,44 pkt.

11 pkt.

30 pkt.

86,44

pkt.

  1. Oferta odrzucona na podstawie art. 89, ust. 1, pkt. 2 ustawy:

9

„HARCTUR” Sp.z.o.o. 31-130 Kraków,
ul. Kremerowska 17

W złożonej ofercie na Zadanie Nr 1, Wykonawca w Załączniku Nr 7 nie określił  zestawu obiadowego jaki oferuje w związku z czym, złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ.

Nr Oferty

Wykonawca

Powód odrzucenia

W związku z art. 92, ust. 1, pkt. 4, umowa z wymienionym Wykonawcą zostanie podpisana w dniu 04.03.2013 r.

Zadanie Nr 2 – Wycieczka 1-dniowa do Łańcuta – najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:

P.H.U.EWWATOUR, Ewa Warszawa
26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Wrzosowa 11/1

Ofert Nr 2 otrzymała 100 pkt. ( wartość brutto: 4.890,00 zł ) gdzie jedynym kryterium oceny była cena.

Nr Oferty

Nazwa Wykonawcy

Cena

Pkt.

7

Biuro Podróży „WADI”

43-300 Bielsko-Biała, ul. Kowalska 61

5.695,00 zł

85,86

8

„QUAND” Biuro Turystyczne
22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Zamojska 2

5.426,00 zł

90,12

9

„HARCTUR” Sp.z.o.o.
31-130 Kraków, ul. Kremerowska 17

6.125,00 zł

79,84

Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24, ust. 2, pkt. 4 ustawy:

Nr Oferty

Wykonawca

Powód wykluczenia

3

Biuro Usług Turystycznych „ADALBERT” 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski,
ul. Iłżecka 71 d

Wykonawca wezwany został do uzupełnienia brakujących dokumentów, tj. wykazu wykonanych usług na Zadanie Nr 2 oraz dołączonych referencji. Wykonawca nie złożył w/w dokumentów w wyznaczonym terminie.

6

Magdalena Siśkiewicz, „NEW CHALLENGE”
30-363 Kraków, ul. Rydlówka 5/113

Wykonawca wezwany został do uzupełnienia brakujących dokumentów, tj. wykazu wykonanych usług na Zadanie Nr 2 oraz dołączonych referencji. Wykonawca nie złożył w/w dokumentów w wyznaczonym terminie.

W związku z art. 92, ust. 1, pkt. 4, umowa z wymienionym Wykonawcą zostanie podpisana w dniu 04.03.2013 r.

Wyk. w egz.:

Egz. 1-10 – Wykonawcy

Egz. 11 – Strona internetowa

Egz. 12 – Tablica ogłoszeń

Egz. 13 – a/a

Zorganizowanie wycieczek

Skarżysko-Kamienna: ZORGANIZOWANIE WYCIECZEK NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ
Numer ogłoszenia: 53696 – 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.skarkam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE WYCIECZEK NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania: 1) Wycieczki 3-dniowej do Lwowa w dniach 31 maj – 02 czerwiec 2013 roku, dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej i ich uprawnionych członków rodzin finansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 2) Wycieczki 1-dniowej do Łańcuta w dniu 20 czerwca 2013 roku dla domowników Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy i uczestników zajęć organizowanych w ramach realizowanego projektu Nowe Szanse w MOPS, finansowanej ze środków przeznaczonych na bieżącą działalność DŚDS i realizację Programów Aktywności Lokalnej w/w projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz wykonanych usług związanych z organizacją wycieczek w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania dla przynajmniej 3 zakończonych wycieczek, w których uczestniczyło po min. 30 osób w każdej o sumarycznej wartości; dla Zadania Nr 1 – 60.000.00 PLN, Zadania Nr 2 – 15.000,00 PLN.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  •  

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Szczegółowy opis warunków zakwaterowania oferowany przez Wykonawcę, do oferty należy dołączyć zdjęcia oferowanego hotelu wraz ze zdjęciami pokoi – Załącznik Nr 6 do SIWZ. Dotyczy tylko Zadania Nr 1. Szczegółowy opis wyżywienia ( śniadania, obiadu, obiadokolacji w tym jednej uroczystej z potrawami ukraińskimi ) – Załącznik Nr 7 do SIWZ. Dotyczy tylko Zadania Nr 1.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.skarkam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Sikorskiego 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 08:45, miejsce: siedzibie Zamawiającego, tj. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowano przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycieczka 3-dniowa do Lwowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycieczki 3-dniowej do Lwowa w dniach 31 maj – 02 czerwiec 2013 roku, dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej i ich uprawnionych członków rodzin finansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena – 50
    • 2. Warunki zakwaterowania – 20
    • 3. Wyżywienie – 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wycieczka 1 – dniowa do Łańcuta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycieczki 1-dniowej do Łańcuta w dniu 20 czerwca 2013 roku dla domowników Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy i uczestników zajęć organizowanych w ramach realizowanego projektu Nowe Szanse w MOPS, finansowanej ze środków przeznaczonych na bieżącą działalność DŚDS i realizację Programów Aktywności Lokalnej w/w projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 5

Załącznik nr 6

Załącznik nr 7

Gorące posiłki do domu klienta

Skarżysko-Kamienna: Usługę restauracyjną polegającą na przygotowaniu i dostawie gorących posiłków do domu klienta MOPS
Numer ogłoszenia: 7890 – 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 501936 – 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę restauracyjną polegającą na przygotowaniu i dostawie gorących posiłków do domu klienta MOPS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi restauracyjnej w zakresie przygotowania, dowozu i wydania gorących posiłków dla 30 klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej w miejscu ich zamieszkania. Gorący posiłek to obiad składający się z: zupy, drugiego dania i kompotu. Zamawiający informuje, że przy dostawie posiłków stosuje prawo opcji, co oznacza, że podana ilość osób jest wielkością maksymalną, którą należy przyjąć do obliczenia oferty cenowej. Gwarantowana liczba osób, którym posiłek będzie dowożony to 60% ilości wskazanej powyżej. Obiad musi być pełny i zawierać co najmniej 120 g mięsa i 500 ml zupy. W 7-mio dniowym cyklu żywienia nie mogą powtarzać się te same dania, w szczególności ten sam rodzaj mięsa. Raz w tygodniu dopuszczalny jest obiad bezmięsny. Kaloryczność jednego posiłku powinna wynosić minimum 1200 kalorii. Wyprodukowanie i dostawa obiadów musi być zgodna z Zaleceniami i Normami Instytutu Żywności i Żywienia. Podczas realizacji zamówienia o zawartości menu decyduje Wykonawca. Wartość posiłku zgodna ze średnim kosztem przygotowania i dostawy 1 posiłku wykazanego w Załączniku Nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hotel Paradiso, Pan Piotr Ziółkowski, ul. Harcerska 12, 26-130 Suchedniów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125710,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136875,00

  • Oferta z najniższą ceną: 136875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 164031,00

  • Waluta: PLN.

Informacje o wynikach

INFORMACJA  O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 20.12.2012 r. o godzinie 11:15 dokonano otwarcia ofert w postępowaniu nr  PS.III.341/02/5/2012 w trybie przetargu nieograniczonego na „Usługę restauracyjną polegającą na przygotowaniu i dostawie gorących posiłków do domu klienta MOPS”. Badanie ofert zakończono w dniu 21.12.2012 r. o godzinie 09:00.

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:

Hotel „Paradiso”, Pan Piotr Ziółkowski
26-130 Suchedniów, ul. Harcerska 12

Oferta Nr 1 otrzymała 100 pkt. (wartość brutto: 136.875,00 zł) jedynym kryterium była cena.

W związku z art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy umowa z wymienionym Wykonawcą zostanie podpisana
w dniu 31.12.2012 r. o godzienie 9:00 w siedzibie Zamawiającego, tj., w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 19 – Sekretariat.

Nr Oferty

Nazwa Wykonawcy

Punktacja

2

Restauracja „Finezja” – Pan Tomasz Nowocień,
26-110 skarżysko-Kamienna, ul. Tysiąclecia 18/06

89 pkt.

3

P.H. L&I, Pani Lidia Śliż, Restauracja „RETRO”,
26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Moniuszki 26

83 pkt.