Centrum Usług Społecznych
w Skarżysku-Kamiennej

Zamówienia publiczne

Aktualności

Dostawa gorących posiłków do klientów

Skarżysko-Kamienna: USŁUGA RESTAURACYJNA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOSTAWIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DO DOMU KLIENTA MOPS
Numer ogłoszenia: 267307 – 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.skarkam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA RESTAURACYJNA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOSTAWIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DO DOMU KLIENTA MOPS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi restauracyjnej w zakresie przygotowania, dowozu i wydania gorących posiłków dla 30 klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej w miejscu ich zamieszkania. Gorący posiłek to obiad składający się z: zupy, drugiego dania i kompotu. Zamawiający informuje, że przy dostawie posiłków stosuje prawo opcji, co oznacza, że podana ilość osób jest wielkością maksymalną, którą należy przyjąć do obliczenia oferty cenowej. Gwarantowana liczba osób, którym posiłek będzie dowożony to 60% ilości wskazanej powyżej. Obiad musi być pełny i zawierać co najmniej 120 g mięsa i 500 ml zupy. W 7-mio dniowym cyklu żywienia nie mogą powtarzać się te same dania, w szczególności ten sam rodzaj mięsa. Raz w tygodniu dopuszczalny jest obiad bezmięsny. Kaloryczność jednego posiłku powinna wynosić minimum 1500 kalorii. Wyprodukowanie i dostawa obiadów musi być zgodna z Zaleceniami i Normami Instytutu Żywności i Żywienia. Podczas realizacji zamówienia o zawartości menu decyduje Wykonawca. Wartość posiłku zgodna ze średnim kosztem przygotowania i dostawy 1 posiłku wykazanego w Załączniku Nr 2 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonania zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda od wykonawcy jeżeli korzysta on z zasobów podmiotu trzeciego: 1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy – dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2.4; 2) Ponadto należy przedłożyć dokumenty; a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykazania się doświadczeniem i wiedzą innego podmiotu wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że wykonawca ten będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli wykonawca przedstawia kserokopię dokumentów odnoszących się do tych podmiotów to za zgodność z oryginałem potwierdza wykonawca lub ten podmiot

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.skarkam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej przy ul. Sikorskiego 19 w Skarżysku-Kamiennaj, pokój Nr 1 ( sekretariat ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej przy ul. Sikorskiego 19 w Skarżysku-Kamiennaj, pokój Nr 1 ( sekretariat ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik Nr 1 – Oświadczenia

Załącznik Nr 2 – Druk oferty cenowej

Załącznik Nr 3 – Projekt umowy

Załącznik Nr 4 – Indywidualna karta odbioru posiłków

Załącznik Nr 5 – Oświadczenie

Informacja o wynikach

PS.III.341/01/10/2013

INFORMACJA O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 15.11.2013 r. o godzinie 10:00, dokonano otwarcia ofert w postępowaniu Nr: PS.III.341/01/10/2013 na „Montaż klimatyzacji w pomieszczeniach Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Zielnej 12 w Skarżysku – Kamiennej” Postepowanie o udzielenie zamówienia prowadzone było na podstawie art. 4, pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907) zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 14.000 Euro obowiązującym w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej.

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wpłynęło 9 ofert:

  1. „KLIMAWENTECH”, 25-756 Kielce, ul. Barytowa 2/13.
  2.  „KLIMAT” – Agnieszka Domagalska, Adam Domagalski, 25-516 Kielce, Al. IX Wieków Kielc 33 A.
  3. „KLIMASKO” – Robert Szmit, 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Legionów 52.
  4. „JCklima” – Jacek Cukrowski, 26-200 Końskie, ul. Polna 13A/9.
  5. „CLIMAX – Paweł Kwiatkowski, 25-225 Kielce, ul. Gen. Grota-Roweckiego 10.
  6. „BIUREX”, 25-528 Kielce, ul. Zagnańska 84.
  7.  PPHU „EMATEK” – Marcin Wróbel, 26-600 Radom, ul. Chrobrego 48/57.
  8. „MPM – KLIM” – Maciej Wojciechowski, Łódź, ul. Bednarskiego 40/10.
  9.  Agencja Zarządzania Nieruchomościami, Krzysztof Kaleta, Kielce, ul. Paderewskiego 11/ok. 10.

 

Spośród otrzymanych ofert, Zamawiający jako najkorzystniejsza wybrał ofertę firmy:

Agencja Zarządzania Nieruchomościami, Krzysztof Kaleta, Kielce, ul. Paderewskiego 11/ok. 10.

W/w Wykonawca, jako jedyny zaoferował klimatyzację wymaganą przez Zamawiającego.

Umowa z w/w Wykonawcą zostanie podpisana w dniu: 18.11.2013 r.

Kierownik Zamawiającego

Dyrektor MOPS – Bożena Bętkowska

Informacja o wynikach

PS.III.341/01/06/2013

INFORMACJA O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 08.11.2013 r. o godzinie 09:00, dokonano otwarcia ofert w postępowaniu Nr: PS.III.341/01/09/2013 na „Dostawę pieca konwekcyjno-parowego do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej””. Postepowanie o udzielenie zamówienia prowadzone było na podstawie art. 4, pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907) zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 14.000 Euro obowiązującym w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej.

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wpłynęła jedna oferta:

1. „DOSTAR” S.M., Sławomir Martyka, 25-620 Kielce, ul. Kolberga 17.

Umowa z w/w Wykonawcą zostanie podpisana w dniu: 12.11.2013 r.

Kierownik Zamawiającego

Dyrektor MOPS – Bożena Bętkowska

Zaproszenie do składania ofert

Zaproszenie do składania oferty

na montaż klimatyzacji w pomieszczeniach Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy
przy ul. Zielnej 12 w Skarżysku – Kamiennej.

Zaproszenie do składania ofert

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Informacja o wynikach

PS.III.341/01/06/2013

INFORMACJA O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 15.10.2013 r. o godzinie 09:00, dokonano otwarcia ofert w postępowaniu Nr: PS.III.341/01/06/2013 na „Dostawę urządzeń gastronomicznych i przyborów kuchennych”. Postepowanie o udzielenie zamówienia prowadzone było na podstawie art. 4,
pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r.,
poz. 907) zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 14.000 Euro obowiązującym w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej.

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wpłynęły trzy oferty:

  1.  „AASPEN” GRUPA, 26-600 Radom, ul. Kozienicka 205/1.
  2.  Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe, „ROB-BIS” – Robert Buczek,
    26-110 Skarżysko – Kamienna, ul. 1-go Maja 36.
  3. „DOSTAR” S.M., Sławomir Martyka, 25-620 Kielce, ul. Kolberga 17.

 

Zamawiający podpisał umowy z następującymi Wykonawcami:

Zadanie Nr 2 – „DOSTAR” S.M., Sławomir Martyka, 25-620 Kielce, ul. Kolberga 17.

Zadanie Nr 3 – „AASPEN” GRUPA, 26-600 Radom, ul. Kozienicka 205/1.

Zadanie Nr 1 zostało unieważnione. Postępowanie na Zadanie Nr 1 zostanie powtórnie

przeprowadzone w celu wyłonienia Wykonawcy.

Platforma schodowa dla niepełnosprawnych

Skarżysko-Kamienna: USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOSTAWIE I MONTAŻU PLATFORMY SCHODOWEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W DZIENNYM ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY W SKARŻYSKU – KAMIENNEJ
Numer ogłoszenia: 409046 – 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192967 – 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOSTAWIE I MONTAŻU PLATFORMY SCHODOWEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W DZIENNYM ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY W SKARŻYSKU – KAMIENNEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż platformy schodowej o torze krzywoliniowym dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z konstrukcją i balustradą. Platforma zamontowana będzie wzdłuż schodów w budynku Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Zielnej 12 w Skarżysku – Kamiennej. Platforma powinna być wykonana zgodnie z Dyrektywą maszynową 2006/42/WE, powinna posiadać świadectwo badania typu WE oraz deklarację zgodności wg Dyrektywy maszynowej 2006/42/WE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ – Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Garaventa Lift Polska Sp. z o.o., Ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72816,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72816,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95571,00

  • Waluta: PLN.

Zaproszenie do złożenia ofert

Zaproszenie do złożenia oferty

na wykonanie naświetla okiennego i malowania pomieszczeń w Dziennym Środowiskowym Domu Samopomocy w Skarżysku – Kamiennej przy ul. Zielnej 12

Zaproszenie

Załącznik nr1

Załącznik nr2

Informacja o wynikach

INFORMACJA  O  WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna 4, informuje, że w dniu 02.10.2013 r. o godz. 09:15 odbyło się otwarcie ofert postępowania o zamówienie publiczne, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Usługę polegającą na dostawie i montażu platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w Dziennym Środowiskowym Domu Samopomocy w Skarżysku – Kamiennej”, numer postępowania: PS.III.341/02/7/2013.